Novosti

VIC: "Legao deda sa svojom babom u krevet i taman da zaspi, ona mu reče: - Eto, moj Mile..."

" Legao deda sa svojom babom u krevet i taman da zaspi, ona mu reče:
- Eto, moj Mile... prođe ovaj život dok udariš dlanom o dlan... A sećaš li se kad smo se upoznali... držao si me za ruku kad bi mi se udvarao...

Deda je nakratko uhvati za ruku i ponovo poče da tone u san. 

Nedugo zatim opet će baba:
- A posle udvaranja si me i poljubio...

Deda se onako sanjiv ispravi, poljubi babu i vrati se u prvobitni položaj.

Za par sekundi će ponovo baba:



- Ehhhh... a posle poljupca si mi nežno grickao vrat...

Deda se okrenu, ošinu je pogledom i ustade iz kreveta.

Baba će iznenađeno:
- Gde si to sad pošao, crni Mile?

Deda:
- U kupatilo po zube!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.