Novosti

VIC: "Čuo mali Mujica kako su svi negovi vršnjaci u školi pisali pismo Deda Mrazu, pa reši da mu i on piše. Uze olovku i..."

" Čuo mali Mujica kako su svi negovi vršnjaci u školi pisali pismo Deda Mrazu, pa reši da mu i on piše.

Uze olovku i papir, malo se zamisli i poče:
' Dragi, Deda Mraze... Moja želja je da od tebe dobijem jednu olovku, jedno malo blokče i jedan šestar da mogu njime crtati krugove... Do sada nikad od tebe nisam dobio poklon a druga djeca kažu da jesu, pa bih te zamolio da mi ispuniš ovu skromnu želju. Hvala unaprijed... - Mujica - '

Kad su radnici iz pošti pročitali njegovo pismo, sažališe se na njega i poslaše mu jednu olovku i blokče a šestar nisu imali.



Posle nedelju dana dolazi u poštu drugo pismo adresirano na "Deda Mraza" i potpisano sa "Mujica":
' Dragi, Deda Mraze... vidim da si mi ispunio želju i poslao poklon koji sam ti tražio i na tome sam ti veoma zahvalan... Isto tako vidim da nema lenjira... Verovatno su ga ukrali oni lopovi iz pošte! ' "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.